Polityka zwrotów sklepu druty3d.pl
Zobacz instrukcje postępowania reklamacyjnego
§1. Postanowienia ogólne
1. Niniejsza polityka zwrotów określa zasady zwrotu towarów zakupionych w sklepie internetowym druty3d.pl (dalej: "Sklep").
2. Właścicielem Sklepu jest Krzysztof Piotrowicz, z siedzibą pod adresem Żmudzka 26a/37, 85-028 Bydgoszcz, Polska, NIP: 5842770497.
3. Polityka zwrotów jest zgodna z prawami konsumenta wynikającymi z Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
§2. Prawo do odstąpienia od umowy
1. Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy.
§3. Sposób odstąpienia od umowy
1. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Sklep o swojej decyzji poprzez jednoznaczne oświadczenie (np. pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
2. Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
3. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
§4. Skutki odstąpienia od umowy
1. W przypadku odstąpienia od umowy Sklep zwraca Klientowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep).
2. Zwrot płatności nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy.
3. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
§5. Zwrot towaru
1. Klient powinien odesłać rzecz niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sklep o odstąpieniu od umowy.
2. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
3. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
4. Zwracany towar powinien być w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
5. Zwrot powinien zostać dokonany na adres sklepu tj.
Krzysztof Piotrowicz
ul. Żmudzka 26a/37
85-028 Bydgoszcz
Polska
Adres email do kontaktu: [email protected]
Nr telefonu do kontaktu: 536 365 808
§6. Stan zwracanego towaru
1. Klient odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
2. Zwracany towar powinien być kompletny, nieuszkodzony i w oryginalnym opakowaniu.
§7. Wyłączenia prawa do odstąpienia od umowy
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów:
1. O dostarczanie towarów wykonanych według specyfikacji konsumenta lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
2. O dostarczanie towarów, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
§8. Postanowienia końcowe
1. W sprawach nieuregulowanych niniejszą polityką zwrotów zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa polskiego.
2. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszej polityki zwrotów. Wszelkie zmiany wchodzą w życie w terminie wskazanym przez Sklep, nie krótszym niż 14 dni od daty ich ogłoszenia.
---
Data ostatniej aktualizacji: 05.11.2024